KILL MARKETING
OG SKAB FANTASTISK
INDHOLD

event-splas

LIFTED er vært for en minikonference om content marketing. Få værdifuld viden og inspiration fra Le Gammeltoft grundlæggeren af content-virksomheden Heartbeats, Peter Svarre, foredragsholder og forfatter, samt få indsigt i hemmeligheden bag succeshistorien om Blockbuster fra Steffen Trannerup.

16. november

9:00 - 11:30

Fremtiden tilhører de virksomheder, som formår at dræbe gammeldags marketing og omdanne sig selv til engagerende indholdsvirksomheder. Tilmeld dig vores minikonference, og lær hvordan fra de bedste i branchen.  Du får værdifuld viden og inspiration fra blandt andre Le Gammeltoft, grundlæggeren af content-virksomheden Heartbeats og Peter Svarre, foredragsholder og forfatter, samt indsigt i hemmeligheden bag succeshistorien om Blockbuster fra Steffen Trannerup.

Nogle af verdens største og mest succesfulde virksomheder, som Lego, Redbull og Coca Cola, har forstået, at den moderne forbruger er træt af kedelige produktbudskaber og talentløs selvpromovering på sociale medier. De har taget livet af deres traditionelle marketingafdeling og har omdannet sig selv til indholdsvirksomheder. Marketing handler ikke længere om at beskrive dine produkters værdi, men om at skabe værdi i form af brugbart, underholdende og engagerende indhold.

På denne minikonference får du konkret inspiration til, hvordan du kan tage livet af din marketingafdeling, og begynde at tænke og arbejde som en rigtig indholdsskaber. Du kommer til at lære, hvordan man udformer en content marketing strategi, hvordan man arbejder med de organisatoriske udfordringer, hvilket typer indhold, der virker, hvordan man arbejder med nye typer indholdsleverandører, og ikke mindst hvordan man måler effekten af content marketing.

KOM OG HØR

Peter Svarre

Peter Svarre

Peter Svarre, forfatteren til Den perfekte storm, fortæller om strategier og organisatoriske udfordringer baseret på hans tid som marketingdirektør i Bang & Olufsen.

steffen-trannerup

Steffen Trannerup

Steffen Trannerup, Marketing Director hos Blockbuster, fortæller om hvordan Blockbusters marketingafdeling har omdannet sig selv til en indholdsvirksomhed, og hvilke muligheder og udfordringer, det har medført.

le-gammeltoft

Le Gammeltoft

Le Gammeltoft, Founder og CEO hos Heartbeats, fortæller om hvordan Heartbeats hjælper virksomheder med at blive fantastiske indholdsskabere. 

martin-lindegaard

Martin Lindegaard

Martin Lindegaard, Partner hos LIFTED fortæller om hvordan LIFTED hjælper virksomheder med at måle og forstå værdien af deres content marketing aktiviteter, så det også kan retfærdiggøres over for bestyrelsen.

STED

Minikonferencen finder sted i Vibenshuset.
Vibenshuset var oprindelig skabt af den gamle lakrids- og chokoladefabrik Galle & Jessen, hvorfor man enkelte steder i huset stadig fornemmer duften af lakrids. Ejendommen er placeret lige uden for Københavns centrum, omkranset af Lyngbyvej, Jagtvej og Nørre Allé med Fælledparken som nærmeste nabo.

Kill marketing og skab fantastisk indhold
lifted-conference
Kill marketing og skab fantastisk indhold

VIBENSHUSET
Lyngbyvej 2- 2100 København Ø

Vi har gratis gæsteparkering i gården. Kør ind i gården fra Jagtvej 175.

PROGRAM

TORSDAG 16. NOVEMBER

09:00 - 09:05
Intro
09:05 – 09:35
Peter Svarre: Dræb marketingafdelingen!

- Hvordan adskiller content marketing sig fra traditionel markedsføring?
- Hvad er de gode eksempler, og hvad er faldgruberne?
- Hvordan kommer man i gang med strategien, og hvordan omdanner man sin organisation til at være en indholdsvirksomhed?

09:35 – 10:05
Steffen Trannerup: Content marketing i Blockbuster

- Hvordan har Blockbusters marketingafdeling omstillet sig til at være en rigtig indholdsvirksomhed?
- Hvilke vaner og holdninger har skullet nedbrydes? Skal man anvende egne eller købte kanaler? Skal produktet eller indholdet forrest?
- Hvordan bruger man indhold til at binde marketingstrategien sammen?

10:05 – 10:20
Pause
10:20 – 10:50
Le Gammeltoft: Content marketing i Heartbeats

- Hvorfor skal du droppe bannerannoncer og fokusere på godt indhold i stedet?
- Hvordan arbejder du med værdibaseret indhold som kommerciel partner, så du og din virksomhed får mest mulig branding ud af indholdet?
- Hvorfor går virksomheders gode historier ofte til spilde?

10:50 – 11:20
Martin Lindegaard: Forretningsværdien af content marketing

- Hvordan er content marketing anderledes i et strategisk dataperspektiv?
- Hvordan arbejder man med værdiattribuering ?
- Hvordan opsamler og rapporterer man bedst data – også i fysiske rum?
- Hvordan arbejder man indsigtsbaseret med optimering af indhold i det daglige?

11:20 – 11:30
Outro

RESERVER
DIN PLADS

Der er kun 100 pladser til denne eksklusive minikonference om content marketing. De første 50 får en goodie bag til en værdi af 3.000,-

Pris 2.900,- per deltager

Du får:

  • Best in class inspiration
  • Bogen: Killing Marketing af Joe Pulizzi
  • 1 workout session i content marketing hos LIFTED
  • 2 streamede premiere-film fra Blockbuster

Når du har tilmeldt dig via tilmeldingsformularen, sender vi en faktura til dig via mail. Betaling skal ske inden 8 dage og din tilmelding er først bindende efter indbetaling.

Din tilmelding er bindende, når betalingen er gennemført. Skulle du blive forhindret i at deltage, har du mulighed for at give din plads videre til en kollega.

Vi tager forbehold for eventuelle ændringer i program, tid og sted.
Ligeledes gør vi opmærksom på, at vi kan være nødsaget til at aflyse seminaret ved mindre end 10 tilmeldte. Er du tilmeldt miniseminaret, har du mulighed for at deltage på en anden dato eller få pengene retur.

Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os på tlf. +45 88 82 70 60 eller via mail info@lifted.dk.

TILMELDING

  • Når du tilmelder dig, accepterer du at modtage LIFTEDs* e-mail nyhedsbrev med artikler, markedsføring mm. Nyhedsbrevet indeholder typisk redaktionelt indhold, som holder dig opdateret om kompetenceudvikling, kommende uddannelsesstarter og workout sessions, digitale trends og tips til digital marketing.
Samtidigt godkender du, at LIFTED må kontakte dig med information og tilbud via e-post og telefon. Endeligt accepterer du at LIFTED internt må dele dine personoplysninger (f.eks. navn, adresse, e-mail, telefon mv.). * LIFTED A/S består af LIFTED COMPETENCE, LIFTED EXPERIENCE, LIFTED SOLUTION & LIFTED TRAFFIC.
Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.