Tracking & Web analytics hos LIFTED

Tracking af dit website er en nødvendighed for at kunne måle og optimere effekten af din virksomheds onlineaktiviteter. Dette gælder både hvad angår fordelingen af dit budget på online medier og den forretningsmæssige værdi af  dine brugeres adfærd. Men tracking af data er ikke nok i sig selv.

Analyse og tolkning på baggrund af data er yderst værdifuld for at din virksomhed kan træffe kvalificerede beslutninger på et faktuelt grundlag og estimere værdien af disse. Dette er nøglen til at optimere virksomhedens website, online medieaktiviteter og til at drive en succesfuld onlinestrategi og skabe forretningsmæssig værdi.

LIFTED har stor erfaring med brug at forskellige web analytics værktøjer og størstedelen af medarbejderne er certificerede Google Analytics brugere. Hos LIFTED har vi primært erfaring med følgende web analytics værktøjer:

  • Google Analytics
  • Omniture
  • Webtrends

Inden for web analytics, arbejder vi primært med:

  • Rådgivning omkring valg af tracking leverandør
  • Implementering og opsætning af tracking og validering af dataopsamling
  • Rådgivning og optimering af online medieindkøb på baggrund af analyse og tolkning af data
  • Konverteringsoptimering herunder opsætning og eksekvering af tests eks. via experiments i Google Analytics, Visual Website Optimizer og Optimizely
  • Identificering og opstilling af ehandels KPIer samt opsætning af fast rapportering
  • Dataudtræk, dashboardopsætning og rapportering gennem Google Analytics API

Kontakt Tor Hvas på 2728 1621 eller th@lifted.dk for en uforpligtende snak om hvordan vi kan optimere din virksomheds online aktiviteter.

Recent Posts
Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.