LEDERKONFERENCE:
VIND KUNDERNES
HJERTE I EN
DIGITAL FREMTID

kb-billet-i-dag-for-kun-2

Få indsigt i Danske Banks vision for sammenspillet mellem maskiner og mennesker. Modtag inspiration til at få det digitale ind i den fysiske tilstedeværelse fra den anerkendte retail-koncept-rådgiver Briq. Hør top ledelsen i Coop give et bud på, hvordan man vil handle dagligvarer i fremtiden. Hør Uffe Holm fortælle om motivering af medarbejdere, så de yder en bedre kundeservice. Få til sidst også værdifuld viden, når LIFTED deler ud af sine egne erfaringer.

15. marts

9:00 - 13:00

Mulighederne inden for digitalisering er enorme. På denne lederkonference stiller vi skarpt ind på, hvordan hele marketing- og salgsprocessen ikke blot bliver optimeret, men i fremtiden vil tilbyde kunden oplevelser og service, der aldrig er set før. Fra individualiseret og automatiseret kommunikation i alle kanaler til personaliseret levering og service på højt niveau.

På konferencen vil du få opdateret information, samt nogle eksempler på hvad der vil ske de kommende år. Få indsigt og inspiration, som du kan bruge, når du skal finde din virksomheds vej til den digitale tidsalders mix af salg, marketing og kundeservice. Glæd dig til at opleve en perlerække af talere fra superligaen inden for digital transformation.

KOM OG HØR

torben-elling-gamst1

Torben Elling Gamst

Chef for Kunder & Rådgivning, Danske Bank

peter-bur-andersen1

Peter Bur Andersen

Partner & Creative Director, Briq

thomas-klausbo

Thomas Klausbo

Digital Direktør, Coop

uffe-holm

Uffe Holm

Komiker & Foredragsholder

jannik-liedner

Jannik Liedner

CEO, LIFTED

PROGRAM

TORSDAG 15. MARTS

09:00 - 09:20
Indtjekning og velkomst
09:20 – 09:40
Jannik Liedner: The Perfect Storm – Velkomst og optakt

Mange danske virksomheder har gennem flere år haft fokus på truslen om at blive overhalet af nye start-ups med eksponentielle væksttal. Men på det seneste er blikket i højere grad blevet vendt mod “big techs” – virksomheder som Apple, Amazon, Google og Facebook, som har vist sig at trænge voldsomt ind i IT, finans, transport og nu også retail. Hør bl.a. om Amazons indtog på det fysiske marked for dagligvarer – og hvor virksomheden efter få år på f.eks. det tyske marked, har erobret over 40% af alle internettransaktioner. 2018 ventes at blive året, hvor Amazon vil gå mere aktivt inde i Norden.

09:40 – 10:05
Torben Elling Gamst: Samspillet mellem mennesker og maskiner

Danske Bank har været blandt de første til at vise vejen for digitalisering af kundebetjening. Med apps som MobilePay, Sunday, og med en meget rost og benyttet netbank-platform. Men hvordan vil banken binde de automatiserede digitale kanaler sammen med en relevant og menneskelig betjening? I dette indlæg kan du høre top-ledelsens visioner!

10:05 – 10:30
Peter Bur Andersen: Det fysiske møde med kunden bliver en oplevelse

En virksomhed som Nike har længe været god til at “live the brand” i deres kommunikation. Og i takt med at kunderne bestiller varer online og får dem leveret hjemme efter få timer, forvandler Nike butikkerne til oplevelsesuniverser, hvor forbrugeren kan teste det næste par basketball-sko sammen med en professionel instruktør. Hør den internationalt anerkendte retail-koncept-rådgiver Briq give et bud på, hvordan danske virksomheder kan tænke det digitale ind i deres fysiske tilstedeværelse.

10:30 – 10:50
Pause og netværk
10:50 – 11:15
Thomas Klausbo: Kassedamen er død, længe leve servicedamen

Amazon har købt WholeFoods. Det er et af verdens største opkøb, og det kan blive begyndelsen til enden for supermarkeder, som vi har kendt dem siden brugsuddeleren lod Fru Jensen samle varer ind selv. Snart flytter nye teknologier ind, så en virksomhed som COOP ikke skal bruge milliarder på at tage imod betaling, men i stedet skal levere hjælp og rådgivning om måltider, opskrifter og meget mere til kunderne i butikkerne. Hør bl.a. om Coop.dk Mad og Bib & Betal … som er Coop’s bud på, hvordan vi vil handle dagligvarer i fremtiden.

11:15 – 11:40
Uffe Holm: Kunsten at få medarbejdere til at elske kunden

De fleste af os kender nok Uffe Holm som komiker. Men de seneste år har han blandt andet levet af at hjælpe servicemedarbejdere til at yde en bedre og mere menneskelig kundeservice. I dette indlæg vil Uffe Holm fortælle om at motivere medarbejdere og udvikle dem til at kunne spille den måske vigtigste og mest differentierende rolle i virksomheden – ligesom Disney Parks har forstået og rendyrket det gennem tiden. Et seriøst og relevant emne – men leveret med underholdende eksempler og Uffe Holms sædvanlige lune.

11:40 – 12:00
Jannik Liedner: Rejsen mod en kundecentrisk og datadrevet kultur

Omstillingen til at blive en moderne digital, datadrevet og kundecentrisk virksomhed er et svært paradigmeskifte for de fleste – og den er på mange måder modsætningsfyldt. Det handler både om teknologi, processer, kompetencer og kultur – så det er nemmere sagt end gjort. LIFTED har støttet og accelereret udviklingen i en lang række ambitiøse virksomheder – og deler her ud af sine erfaringer.

12:00 – 13:00
Frokost

STED

Konferencen finder sted i Vibenshuset.
Vibenshuset var oprindelig skabt af den gamle lakrids- og chokoladefabrik Galle & Jessen, hvorfor man enkelte steder i huset stadig fornemmer duften af lakrids. Ejendommen er placeret lige uden for Københavns centrum, omkranset af Lyngbyvej, Jagtvej og Nørre Allé med Fælledparken som nærmeste nabo.

auditiorium-jpeg
reception-jpeg
screen-shot-2018-02-14-at-15.15.53

VIBENSHUSET
Lyngbyvej 2- 2100 København Ø

Vi har gratis gæsteparkering i gården. Kør ind i gården fra Jagtvej 175.

RESERVER
DIN PLADS

Kun begrænset antal pladser til denne eksklusive konference om kunder i en digital fremtid.

Pris 2.995,- per deltager
Som medlem af Business Danmark, pris 2.396,-

Du får:

  • Best in class inspiration og information fra ledende virksomheder inden for kundeoplevelser i en digital tidsalder

Når du har tilmeldt dig via tilmeldingsformularen, sender vi en faktura til dig via mail. Betaling skal ske inden 8 dage og din tilmelding er først bindende efter indbetaling.

Din tilmelding er bindende, når betalingen er gennemført. Skulle du blive forhindret i at deltage, har du mulighed for at give din plads videre til en kollega.

Vi tager forbehold for eventuelle ændringer i program, tid og sted.
Ligeledes gør vi opmærksom på, at vi kan være nødsaget til at aflyse seminaret ved mindre end 10 tilmeldte. Er du tilmeldt miniseminaret, har du mulighed for at deltage på en anden dato eller få pengene retur.

Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os på tlf. +45 88 82 70 60 eller via mail liftedcompetence@lifted.dk.

TILMELDING

  • Når du tilmelder dig, accepterer du LIFTEDs datapolitik
Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.