FORSTÅ OM DU ER PARAT TIL MARKETING AUTOMATION

Hvad er det rigtige niveau for automatisering i marketing og salg? Ligger du til at vinde på en markedsplads under konstant forandring? Og tænker du over, hvilket afkast man kan forvente sig fra investeringen – og i hvilket tempo? Svarene afhænger af dine mål, som kan strække sig fra et ønske om at få flere kunder til lavere omkostninger over holdbar kundeloyalitet til værdiskabelse i jeres supply chain vha. anvendelige data og intelligens.

Her kan du på 2 minutter afstemme din egen forståelse og din virksomheds parathed, sammenligne dig med førerfeltet, og i sidste ende navigere bedre operationelt og strategisk. Når vi har analyseret alle svar indenfor fire temaer, modtager du en gratis rapport med de bearbejdede indsigter. Dine svar er naturligvis anonyme, og dine oplysninger er beskyttet af vores persondatapolitik.

Kom igang med det første ud af fire temaer: Data og flere kunder. Næste tema i rækken vil handle om Moderne Marketing & Organisation. 

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Not readable? Change text. captcha txt