Lær om retargeting

Hvad er retargeting?

Kort fortalt kan du med Retargeting bringe besøgende tilbage til din webbutik hvis de forlader butikken uden af handle. Efter at dine besøgende forlader din webbutik kan du via retargeting sørge for at de kommer tilbage ved at målrette bannere og/eller tekstannoncer overfor samme brugere på tværs af internettet. Brugeren får dermed annoncer fra en virksomhed, de allerede har overvejet at handle hos. Dette giver flere genbesøg og flere gennemførte handler.

Hvilket udbytte kan du forvente af retargeting?

Veludført retargeting er pengene værd – og hvis du allerede bruger f.eks. Google Adwords og har en positiv ROI på det, så vil retargeting næsten altid kunne betale sig. Vi kan i de fleste tilfælde bevise en øget omsætning på mellem 5-20 gange annonceringsomkostningen. Af denne årsag er retargeting en fast del af de trafikskabende aktiviteter som vi hjælper vores kunder med.

Hvilken risiko skal du tage?

Det er intet minimums budget og vi arbejder altid ud fra at få størst mulig viden til lavest mulige budget. I praktis betyder det at der til en simpel retargeting kampagne skal allokeres ca. 5.000 kr. til annoncering. Det vil give os et fornuftigt grundlag for at vurdere hvad potentialet for retargeting er for din virksomhed.

Hvorfor vælge LIFTED som samarbejdspartner?

LIFTED har løsningen til at sikre rentabilitet på dine retargeting kampagner. Vi er et strategisk og faktabaseret konsulenthus, specialiseret i at hjælpe virksomheder med at få mest muligt ud af deres digitale tilstedeværelse og online media-investeringer. Vi beviser løbende værdien overfor vores kunder, og står på mål for at vores involvering er pengene værd.

Ring på 88 82 70 60 eller skriv til os på info@lifted.dk

Recent Posts
Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Not readable? Change text. captcha txt