LØSNINGEN

MACH er fremtidens arkitektur.

Med LIFTED COMMERCE får du en e-handelsplatform, som er baseret på MACH (Micro-services, som alle “taler sammen” via API, er designet til at ligge i Cloud’en og med en frontend der er Headless). Det er fremtiden fordi det giver helt nye muligheder for at vælge og løbende udskifte netop de komponenter, som matcher virksomhedens og kundernes behov bedst. Vi har udvalgt komponenter som er bygget på de mest succesfuldes best practices, og som indeholder de mest anerkendte og gennemprøvede e-commerce teknologier. Sådan en løsning giver dig fleksibilitet til at levere netop de features dine kunder efterspørger, så du kan betjene dine kunder overalt – på tværs af salgskanaler og markeder. Vi garanterer at det virker. Så kan du fokusere på salget i webshops, fysiske butikker, markedspladser og apps.

Bygget på verdensledende
commerce software

Det er ikke et tilfælde, at LIFTED COMMERCE er baseret på den nyeste version af platformen Magento Community 2.

Magento Community 2 er en open-source version af Adobe Commerce, der seks år i streg er blevet kåret af Gartner som lederen af digital commerce.

 

Med koden fra Magento Community 2 (Adobe Commerce) har vi en låst og gennemtestet kerne.

Men vi er ikke stoppet der. Vi har håndplukket de bedste komponenter, som sikrer nem integration til markedspladser og systemer, en uovertruffen brugergrænseflade på tværs af enheder og adgang til en lang liste af betalingsmuligheder uden ekstra transaktionsomkostninger.

Det giver dig bedre kundeoplevelser og en højere konverteringsperformance!

En sikker løsning

Med LIFTED COMMERCE får du en såkaldt unified commerce tilgang, som sikrer dig én fælles løsning til al dit salg – og gør det muligt at løfte din effektivitet,  dit salg og kundeoplevelsen – alt sammen serveret i en stabil og brugervenlig løsning.

Du får nøje udvalgte moduler fra Amastys gennemtestede produkter. Og med skabeloner fra Porto Themes store udvalg kan du sikre et design, som reflekterer dit brand. 

Derudover er sikkerheden i højsædet, da din data beskyttes af verdens største, mest stabile og skalerbare hosting løsning: AWS cloud hosting. 

Sidst men ikke mindst kan du vinke farvel til urimelige transaktionsomkostninger, da LIFTED COMMERCE kan integreres med AltaPay.

Få modellen til dine behov

Med LIFTED COMMERCE kan du vælge en basisløsning, som inkluderer en bred vifte af funktioner, som dækker behovet for langt de fleste e-handlere. 

Men står du med et ønske om yderligere funktioner, er det muligt at lave en  skræddersyet model – og så længe du tilvælger moduler blandt Amastys mere end 280 Adobe udvidelser, så tager vi stadig det fulde ansvar for, at din platform kører upåklageligt. 

Tag endelig fat i os, hvis du har spørgsmål angående dit nuværende setup eller vores løsning.

Løft din virksomhed
med en række plug-ins og salgsværktøjer

Med LIFTED COMMERCE får du langt lettere e-handel baseret på best practice brugeroplevelser og verdensledende omkostningseffektiv teknologi, som kan føre din virksomhed ud på alle kanaler.

Internationalisering med multiple sprog og valuta

Skal din virksomhed internationalisere? 

Med LIFTED COMMERCE kan du nemt håndtere fremmed valuta — uden ekstra gebyrer og urimelige vekselkurser.

Som standardmulighed kan du håndtere DKK, SE, EUR, GBP og USD og sprogindstillinger som dansk, svensk, tysk og engelsk. 

Og så kan du selvfølgelig få implementeret yderligere sprog og valutaer, så systemet understøtter dine markedskanaler.

Gavekort på tværs af kanaler

Vækst din omsætning i højtiderne og opbyg langvarige kunderelationer med gavekort.

Opret og administrér virtuelle gavekort, som kan bruges på tværs af kanaler – fra fysiske butikker til webshops.

Gavekort kan udstedes på flere sprog, hvilket gør det nemt at rykke ud over landegrænser. 

Og så er det muligt for kunderne at tjekke deres saldo og transaktioner.

Sælg gennem markedspladser

Vil du sælge dine produkter gennem populære markedspladser som Amazon?

Med LIFTED COMMERCE kan du uden problem generere og sende produktfeeds til markedspladser. 

Det giver dig mulighed for at opdatere dine produkter i realtid, forbedre din synlighed og øge dit salg.

Nemme integrationer

Få nøje udvalgte tredjepartsmoduler og egenudviklede API’s til optimering af din nuværende webshop. 

Du får dermed logistikløsninger og integration til økonomisystemer, som optimerer din nuværende løsning. 

Dette er bl.a.: 

  • AltaPay 
  • E-conomic
  • Webshipper eller Shipmondo 
  • Klaviyo

Personaliserede tilbud

Med LIFTED COMMERCE kan du bruge kundedata som købshistorik, interesser og præferencer til at tilbyde målrettede og personaliserede tilbud og anbefalinger til kunder.

Giv dine kunder den bedste og mest personlige brugeroplevelse. 

Og så kan du spore effekten af dine målrettede tilbud.

Point-of-sale

LIFTED COMMERCE tilbyder dig en unik mulighed for at give endnu bedre kundebetjening i dine fysiske salgskanaler og effektivisere din butik.

Udvikl din kasseløsning, så den fungerer som en webshop på terminalen, og taler sammen med dine andre systemer. 

Og giv dine kunder en langt bedre kundeoplevelse.

Hvad kan du ellers med LIFTED COMMERCE?

Flerniveau prissætning for mængderabatter
Avancerede prisregler
Skatteregler
Salgs- og skatte rapporteringer
Validering af EU’s VAT-ID
EU cookie notifikationer
Lagerstyring
Promoveringsværktøjer
Content management system
SEO-værktøjer
Gem indkøbskurven
Administrer kundedata
Skræddersy transaktionsbaserede
e-mails
Opret tilladelse og rediger brugerroller
Forudbestilling af kommende eller udsolgte varer
Notifikation om prisændring eller udsolgte varer
Udsalgsside
Opret avancerede produkter
Automatisk visning af relaterede produkter
360° produktbilleder
Elastisk søgefunktion
Interaktiv look book
Opret konto med sociale mediakonti
Skræddersy produktplacering på produktsider
Præsenter produktvariationer

Et hurtigt pitstop
og din platform er klar til at køre endnu hurtigere

Hos LIFTED har vi én mission: At gøre e-handel langt nemmere og mere lønsomt.

Og det løser vi ikke kun med vores e-handelsplatform. 

Vi tager os af hele skiftet fra din nuværende webshop. Faktisk er vores mål at gøre det så nemt, at du ikke engang lægger mærke til, at vi arbejder i baggrunden. 

På kun 4 uger kan vi have din nye e-handelsplatform klar – og du kan vinke farvel til unødvendige driftsomkostninger.

Har du overblik over dine e-commerce udgifter?

Få en uvildig gennemgang af din løsning. Her får vi kastet lys over de skjulte udgifter i dit nuværende setup, så du kan vurdere, om der findes en mere enkel og lønsom model.

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.